Pracownicy stacji benzynowych Lotos mają zwracać szczególną uwagę na estetyczną i widoczną ekspozycję gazet - podał portal press.pl. Dotyczy to w szczególności: ”Do Rzeczy” (Orle Pióro), ”W Sieci” (Fratria), ”Wprost” (AWR Wprost), ”Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), ”Nasz Dziennik” (Spes).
Spółka Lotos Paliwa zarządza siecią niemal 480 stacji paliw w całym kraju. Serwis Trojmiasto.pl poinformował, że do wszystkich szefów stacji trafił w ostatnim czasie mail zobowiązujący ich do priorytetowego potraktowania zmian dotyczących, m.in ekspozycji prasy.
W korespondencji zwrócono uwagę na szczególnie estetyczną i widoczną ekspozycję kilku tytułów prasowych - "Do Rzeczy", "wSieci", "Wprost", "Gazetę Polską" i "Nasz Dziennik".
Jak twierdzi w mailu kierownik operacyjny Lotos Paliwa, ma to bezpośredni wpływ na to, jak stacje Lotosu postrzegać będą klienci.
W wiadomości kierownik operacyjny w spółce Lotos Paliwa zobowiązał pracowników stacji do ”codziennej kontroli ekspozycji prasy z zachowaniem planogramów”. Napisał, że ”szczególną uwagę proszę zwrócić na estetyczną i widoczną ekspozycję” pozycji: ”Do Rzeczy”, ”W Sieci”, ”Wprost”, ”Gazeta Polska” i ”Nasz Dziennik”.
W oświadczeniu przesłanym do redakcji Trojmiasto.pl Grupa Lotos wyjaśnia, że:
- Spółka Lotos Paliwa, tak jak każdy inny operator stacji paliw, w zakresie realizacji planogramów ekspozycji prasy, może kierować się zarówno zapisami umów z wydawcami, jak i analizą trendów czytelniczych czy preferencji klientów stacji. To, które z rozwiązań stosuje spółka Lotos Paliwa, stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. Planogramy ekspozycji prasy realizowane są w taki sposób, aby zwiększać przychody ze sprzedaży pozapaliwowej sieci.
Źródło: press.pl / trójmiasto.pl