Prawo i Sprawiedliwość w nowym spocie wyborczym skierowanym do swoich zwolenników i wolontariuszy, przekazuje, że miesiąc, który pozostał do wyborów parlamentarnych, powinien być dla nich czasem bardzo wytężonej pracy i wspierania partii, przede wszystkim w social media. - To my dziś, w czasach nowych mediów, jesteśmy serwisem informacyjnym. To ty, ja, oni, on też - mamy wpływ na wynik wyborów - apeluje narrator klipu.
- Przede wszystkim zwracać się do innych zwolenników, a w drugiej kolejności do niezdecydowanych. Umieszczać różne treści (wpisy, zdjęcia, wideo) oraz spokojnie dyskutować z hejterami - instruuje narrator w spocie PiS - A teraz powtórz to, jeszcze raz i jeszcze raz, tylko tak żeby nie wszyscy znajomi zablokowali Cię na fejsie - doradza i dodaje, aby telefonicznie zachęcać do głosowania na PiS.
Prawo i Sprawiedliwość przykłada dużą wagę do aktywności na portalach społecznościowych. Zdaniem wielu obserwatorów oraz specjalistów z agencji reklamowych i public relations, startujący w wyborach prezydenckich z ramienia tej partii Andrzej Duda wygrał dzięki silniejszemu niż u Bronisława Komorowskiego poparciu w internecie, co przełożyło się na głosy młodych wyborców. Paweł Szefernaker, szef internetowej części kampanii Andrzeja Dudy, opisując jej kulisy, zaznaczył, że skupiono się na przekazie pozytywnym i nie zaangażowano hejterów.
Źródło: Wirtualne Media