''One shot" to tytuł najnowszej kampanii UNICEF, która została nagrodzona złotem podczas International Festival of Creativity 2015 w Cannes.
Cyberprzemoc stanowi jedną z glównych przyczyn depresji i samobójstw wsród dzieci w wieku szkolnym. Główny przekaz kampanii brzmi: "jeśli posiadasz smartfona, używaj go mądrze, nie zabijaj czyjegoś poczucia wartości, nie wyśmiewaj, nie poniżaj"
Oto trzy kadry:
W szkolnej przebieralni, po zajęciach na pływalni, trzy dziewczynki korzystając z aparatów fotograficznych w swoich telefonach komórkowych i robią zdjęcie zawstydzonej dziewczynce o pełniejszych kształtach.
W stołówce, czterech chłopców robi zdjęcie niezdarnemu kujonowi, który upuscil swoją tacę z obiadem.
W sali gimnastycznej, kolejna grupa chłopców robi zdjecia i upokarza slabszego, mniej sprawnego od siebie kolege.