"Śląskie. Tu pasuję" - to hasło, pod którym województwo śląskie rozpoczyna nową kampanię promocyjną. Tym razem region chwali się swoimi mieszkańcami. Twarzami kampanii zostali m.in. profesor kardiochirurg Andrzej Bochenek oraz Artur Rojek, muzyk i kompozytor.
Kampanię mającą kształtować wizerunek woj. śląskiego, jako najlepszego miejsca do życia i rozwoju, rozpoczął samorząd tego regionu. Kampania pokaże rozpoznawalne osoby, które tam żyją i pracują; ma też m.in. zachęcać mieszkańców do prezentowania własnych dobrych miejsc.
Hasło kampanii brzmi: „Śląskie. Tu pasuję”. Znak graficzny ma przypominać tzw. pin – używany w internetowych mapach znacznik miejsca, w barwach regionu.
Jak mówił podczas wtorkowej konferencji prasowej marszałek woj. śląskiego Wojciech Saługa, poprzednie organizowane przez samorząd województwa kampanie dobrze promowały region, budując jego siłę gospodarczą. Koncentrowały się na infrastrukturze, gospodarce, powstających w woj. śląskim produktach czy znajdujących się tam dobrych miejscach na działalność gospodarczą.
- Dzisiaj chcemy pójść krok dalej, pokazać, że za tym wszystkim stoi człowiek. Chcemy pokazać człowieka, który tu żyje i mieszka. Ta kampania będzie inna niż dotychczasowe, będzie tworzona przez ludzi, będziemy chcieli zaangażować mieszkańców województwa do tworzenia wizerunku naszego regionu - zapowiedział Saługa.
Źródło: kurier.pap.pl