Szanowny Klinecie,
W imieniu nas wszystkich w Ryanair, szczerze przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane kryzysem w związku z wirusem Covid-19.
Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych pracowników i klientów jest naszym głównym priorytetem. Ściśle współpracujemy ze wszystkimi organami państwowymi, aby przestrzegać wszystkich wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotów (EASA) w celu zminimalizowania ryzyka dla zdrowia naszych pracowników i klientów.
W tym tygodniu, we wtorek (10 marca), zawiesiliśmy wszystkie loty do / z Włoch (od soboty 14 marca do czwartku 9 kwietnia), kiedy to rząd włoski wprowadził zakaz poruszania się na terenie całego kraju. Chociaż sytuacja ta jest całkowicie poza naszą kontrolą, nasz zespół obsługi klienta pomaga klientom zmienić rezerwacje, aby mogli wrócić do domu. Więcej informacji można znaleźć w specjalnej sekcji dotyczącej Covid-19 na stronie internetowej Ryanair.
Wszyscy klienci, których loty odwołano, otrzymali wiadomość e-mail z informacją o przysługujących im prawach oraz o tym, jak uzyskać zwrot pieniędzy lub zmienić rezerwację. W nadchodzących tygodniach spodziewamy się, że rządy poszczególnych krajów mogą wprowadzić dalsze zmiany w naszym rozkładzie lotów, a jeśli tak się stanie wszyscy potencjalni klienci zostaną powiadomieni e-mailem. Będziemy nadal przestrzegać wszystkich wytycznych WHO i EASA i podporządkujemy się wszelkim nałożonym ograniczeniom podróży.
Pragniemy zapewnić wszystkich podróżnych lecących liniami Ryanair, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować ryzyko. Wprowadziliśmy wiele dodatkowych procedur ponad te wymagane przez uprawnione organy:
· Kabiny naszych samolotów dezynfekowane są co noc specjalistycznym (szpitalnym) środkiem dezynfekującym
· Wszystkie nasze samoloty wyposażone są w niezwykle wydajne filtry HEPA (High Efficiency Particulate Arrestors), które usuwają nawet mikroskopijne cząsteczki bakterii i klastrów wirusów z powietrza (wydajność ponad 99,99%).
Mamy nadzieję, że te zasady wzmocnią Państwa zaufanie i pozwolą zarezerwować loty Ryanairem, kiedy życie wróci do normy po kryzysie spowodowanym przez wirus Covid-19.
W ciągu ostatnich 35 lat mieliśmy do czynienia z wieloma sytuacjami kryzysowymi i za każdym razem, dzięki naszym klientom i naszym pracownikom, Ryanair stawał się silniejszy. Dziękuję za cierpliwość. Jesteśmy dobrze przygotowani do stawienia czoła tym trudnym czasach i nadal ciężko pracujemy, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pracownikom i klientom.
Z poważaniem,
Michael O’Leary
Prezes Zarządu Ryanair Group