Dużo mówi się o tym, że usługi reklamowe w wyszukiwarce Google to najpopularniejsza metoda na pozyskiwanie nowych Klientów prosto z sieci. Każdy przedsiębiorca otrzymuje dwie możliwości do promowania własnego brandu. Organicznie poprzez pozycjonowanie stron internetowych oraz też Google Ads, czyli sponsorowany kanał. Jaka będzie najlepsza dla Twojego biznesu? Sprawdź naszą specyfikację obu metod i dobierz odpowiednią. A może warto postawić na połączenie? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz właśnie w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury!
Długofalowy marketing z trwałymi efektami. Oto sekret popularności pozycjonowania
Inwestując w działania reklamowe, każdy przedsiębiorca chciałby zmaksymalizować zyski oraz zwiększyć popularność własnego biznesu. Uzyskanie takiego efektu w trybie długofalowym jest spełnieniem marzeń dla wielu właścicieli firm usługowych czy e-commerców. Pozycjonowanie stron internetowych pozwala realnie myśleć o zarabianiu w sieci. Organiczny ranking Google potrafi wygenerować olbrzymi ruch na promowanej stronie, a szereg zabiegów optymalizacji czy budowania profilu linków zewnętrznych zmieni go na cenne konwersje w dowolnej postaci! Na takie efekty musisz jednak chwilę poczekać. Profesjonalne pozycjonowanie stron, zgodne ze sztuką, trwa od kilku do nawet kilkunastu tygodni. Efekt będzie jednak zdecydowanie dłuższy!
„Proces oczekiwania na efekty pozycjonowania stron internetowych to absolutny standard. Nie ma żadnej dozwolonej metody, zauważalnie przyśpieszającej działania SEO. Budowanie organicznych i trwałych pozycji jest więc długotrwałe, natomiast korzyści przebywania w TOP10 zestawienia na poszczególne słowa kluczowe wynagradzają każdy dzień oczekiwania. Aktualnie liderzy naprawdę wielu branż korzystają z pozycjonowania i potrafią generować obroty nawet o kilkanaście procent większe niż przed rozpoczęciem kampanii SEO.” (Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/)
Natychmiastowy efekt tu i teraz. Kampanie Google Ads działają błyskawicznie!
Jeżeli nie należysz do najbardziej cierpliwych przedsiębiorców bądź też po prostu potrzebujesz natychmiastowej reklamy oferty sezonowej lub cyklicznego wydarzenia, wybierz kampanie linków Google Ads. W tym pakiecie również otrzymujesz szereg korzyści wynikających z marketingu w największej na świecie wyszukiwarce. Po stronie różnic należy wypisać przede wszystkim miejsce wyświetlania i zupełnie inny system rozliczenia. Ads proponowany jest Klientowi w specjalnej, sponsorowanej karuzeli. Każdy reklamodawca musi liczyć się z opłatą za pojedyncze kliknięcia. Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB rekomendują reklamy Google Ads osobom, które oczekują błyskawicznych rezultatów, maksymalnej kontroli i mierzalności efektów. Co warto podkreślić, taka reklama proponuje samodzielne ustalenie budżetów dziennych i miesięcznych.
Połączenie pozycjonowania i Google Ads jest możliwe. Oto, kiedy warto tego dokonać
Są jednak przypadki, kiedy do prowadzonego biznesu idealnie pasuje i SEO oraz kampanie Google Ads. Czy w takiej sytuacji musisz wybierać i rezygnować z jednej usługi? Zdecydowanie nie! Nie ma żadnych przeciwwskazań do połączenia obu źródeł. Co więcej, wielu ekspertów rekomenduje taką hybrydę, podkreślając zasadność uruchomienia Google Ads w momencie oczekiwania na efekt pozycjonowania stron. Wówczas zyskujesz podwójnie i mnożysz szansę na pozyskiwanie Klientów wprost z wyszukiwarki.