TheFad.pl – Polska i Świat. Opinie i komentarze

”One Shot” kampania UNICEF przeciw cyberprzemocy

”One shot” to tytuł najnowszej kampanii UNICEF, która została nagrodzona złotem podczas International Festival of Creativity 2015 w Cannes.

Cyberprzemoc stanowi jedną z glównych przyczyn depresji i samobójstw wsród dzieci w wieku szkolnym. Główny przekaz kampanii brzmi: „jeśli posiadasz smartfona, używaj go mądrze, nie zabijaj czyjegoś poczucia wartości, nie wyśmiewaj, nie poniżaj”

Oto trzy kadry:

W szkolnej przebieralni, po zajęciach na  pływalni, trzy dziewczynki korzystając z aparatów fotograficznych w swoich telefonach komórkowych i robią zdjęcie zawstydzonej dziewczynce o pełniejszych kształtach.

W stołówce, czterech chłopców robi zdjęcie niezdarnemu kujonowi, który upuscil swoją tacę z obiadem.

W sali gimnastycznej, kolejna grupa chłopców robi zdjecia i upokarza slabszego, mniej sprawnego od siebie kolege.

Exit mobile version