Zarówno duże eventy branżowe, jak i mniejsze wydarzenia firmowe to świetna okazja do zaprezentowania swojej marki i zainteresowania potencjalnych klientów. Należy jednak zrobić to umiejętnie, a ulotki zadrukowane informacjami mogą nie wystarczyć. Skorzystaj z gadżetów reklamowych – drobnych upominków od firmy, użytecznych akcesoriów, na które naniesiono logo marki.
Wykorzystaj gadżety reklamowe podczas eventów firmowych i branżowych!
Gadżetem reklamowym może być niemalże wszystko, na co tylko da się nanieść logo marki. To upominki od firmy, które rozdaje się głównie klientom, czasem również własnym pracownikom i kontrahentom. Wiele firm korzysta z nich na co dzień, jednak szczególnie mile widziane są one na różnego rodzaju wydarzeniach. Obecność ludzi zainteresowanych branżą działalności firmy sprzyja jej promocji, a podarunek od firmy na pewno wyraźniej zapisze się w pamięci niż prezentacje czy rozdawane ulotki.
Gadżety reklamowe są niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym. Reklamy są dziś niemalże wszędzie, dlatego nie powinno nikogo dziwić, że konsumenci są nimi zwyczajnie zmęczeni. Jak zareklamować markę przed kimś zniechęconym do reklamy? Najlepiej zmienić jej formę. Darmowy gadżet to forma reklamy przyjemna dla klienta. Najważniejsze, żeby był on estetycznie wykonany, trwały i praktyczny.
Kubki reklamowe – gadżet klasyczny i uniwersalny
Jednym z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych jest klasyczny kubek – praktyczny, a zarazem uniwersalny, prosty, odpowiedni dla każdego, niedrogi, a jednocześnie na tyle elegancki, że można go podarować również istotnym kontrahentom. Zajrzyj na stronę https://www.artilon.pl/kubki-reklamowe, a zobaczysz, jak wiele modeli masz do wyboru. Nie są to jedynie klasyczne kubki ceramiczne przydatne w domu czy w biurze. Dostępne są również kubki turystyczne czy bidony z logo idealne dla osób aktywnych.
Artykuły piśmiennicze z logo firmy
Zwykły długopis z logo firmy to jeden z najbardziej użytecznych gadżetów, w dodatku jego niewielki koszt pozwala na zamówienie naprawdę dużych nakładów. Długopisy są przydatne w bardzo wielu różnych okolicznościach, a osoby, które nie korzystają z nich na co dzień, rzadko je kupują. Do wyboru są przeróżne modele – od klasycznych długopisów metalowych i plastikowych, po propozycje ekologiczne z materiałów pozyskiwanych z recyklingu. Możesz również zdecydować się na inne przydatne artykuły piśmiennicze jak ołówki albo kolorowe zakreślacze.
Gdy nie dopisze pogoda – parasole reklamowe
Gadżety eventowe mogą idealnie wpisać się w warunki zewnętrzne, a świetnym przykładem są tu parasole. Różne modele łatwo dopasować do własnej firmy, zwłaszcza że dostępne są nawet parasole dla dzieci, na które można nanieść logo marki. To bardzo praktyczny, a zarazem elegancki podarunek idealny dla wymagających klientów. Jeśli akurat podczas wydarzenia spadnie deszcz, parasole z logo Twojej firmy najpewniej od razu pójdą w ruch, a potencjalni klienci mogą sami się po nie zgłaszać.
Breloki reklamowe – mały, a niezwykle skuteczny gadżet
Brelok reklamowy może wydawać się małym i nieistotnym gadżetem, jednak w rzeczywistości jest on jednym z najczęściej używanych przedmiotów, na które nanosi się logo. Jeżeli rzeczywiście zostanie przypięty do kluczy, najlepiej często używanych, może być w ruchu niemal przez cały dzień, a wraz z nim logo Twojej marki, które na breloku staje się jej reklamą. Pamiętaj o tym, by wybierać eleganckie i estetycznie wykonane breloki, ponieważ w tym przypadku to właśnie wygląd może zadecydować o ich użyciu.
Gadżety firmowe do samochodu
Gadżety reklamowe w formie akcesoriów do samochodu poleca się głównie w branży motoryzacyjnej, jednak równie dobrze sprawdzają się one w niemalże wszystkich innych branżach, ponieważ dziś niewiele osób dorosłych nie korzysta na co dzień z auta. Najczęściej wybieranym gadżetem tego typu są skrobaczki do szyb przydatne zimą. Wybór jest jednak znacznie większy: logo firmy można nanieść między innymi na ładowarki samochodowe, uchwyty na telefon albo osłony przeciwsłoneczne zakładane na szyby.