Spełniają szereg ważnych funkcji; niektóre prezentują potencjał stylistyczny marki, inne pomagają opracować i zaimplementować nowe technologie lub stworzyć ostateczny kształt przyszłego modelu produkcyjnego. Okazują przy tym coś znacznie więcej niż nowe wzornictwo, stanowią doskonałe pole do popisu dla projektantów, wyraz ambicji, wartości i wyobraźni Marki - to prawdziwe laboratoria pomysłów na przyszłość.
Mowa rzecz jasna o samochodach koncepcyjnych, które niestety najczęściej nigdy nie wchodzą do masowej produkcji.
Dlaczego niestety? Zobaczcie i oceńcie sami!
[foogallery id="14399"]
Citroen Karin 1980 model ten został zaprezentowany w 1980 podczas Paris Motor Show
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie Wszystko o ciasteczkach.