TheFad.pl – Polska i Świat. Opinie i komentarze

Klienci Ryanaira wściekli, po tym gdy przewoźnik anulował setki lotów

Aby nadrobić zaległości w przyznawaniu urlopów pracowniczych, linie lotnicze Ryanair postanowiły w ciągu najbliższych sześciu tygodni,  odwołać do 50 lotów każdego dnia.

Decyzja Ryanaira rozwścieczyła pasażerów, którzy na Twitterze wyrażają swój gniew z powodu anulowania lotów bez wyjaśnienia. „Szok” i „hańba” to najczęstrze komentarze do zaistniałej sytuacji.

Według Ryanair odwołania stanowiły „jedynie” dwa procent harmonogramu linii lotniczych.

„Przepraszamy tą niewielką liczbę klientów dotkniętych zmianami, dołożymy wszelkich starań, aby zorganizować alternatywne loty i / lub ich pełne zwroty” – powiedział szef komunikacji linii lotniczych Robin Kiely.

„Po pełnych pracy, z rekordową ilością pasażerów lipcu i sierpniu, musimy teraz w ciągu dwóch najbliższych miesięcy przyznać urlopy dla pilotów i załogi pokładowej, ale nadal realizujemy większość naszego harmonogramu letniego.”

„Dlatego też anulujemy w ciągu najbliższych 6 tygodni, niecałe 2% naszych lotów. Sytuacja wróci do normy, na początku listopada, kiedy w życie wejdzie nasz zimowy harmonogram lotów”.

 
Źródło: The Telegraph
Exit mobile version